وبلاگ

6 گام اصلی برای افزایش فروش در سال 2020

شرکت شما آماده رشد است و شما تنها به فروش های عالی نیاز دارید تا پیشرفت خود را ثابت کنید.

اگر رویاهای بزرگی برای سال 2020 و پس از آن دارید، این 6 گام اصلی افزایش فروش را برای اطمینان از موفقیت تیم فروش تان بررسی کنید:

1- روی مردم تمرکز کنید

آیا شما یک ستاره فروش دارید که فروش بالایی را به ارمغان می آورد اما با تیم فروش همراه نمی شود؟ اگر این طور است تکیه شما به آن شخص می تواند باعث دردسر برای شما شود.

تحقیقات منتشر شده توسط دانشکده کسب و کار هاروارد نشان داد که نتایج حاصل از کارمندان مخرب ( کارمندانی که با رفتار خود محیط کار را مسموم می کنند)، رفتار منفی خود را خنثی نمی کنند حتی زمانی که کارمند مخرب بهترین عملکرد را دارد. اگر این “بهترین کارمند” را اخراج کنید، شرکت شما فروش بیشتری خواهد داشت و یک تیم از افراد متوسط را استخدام می کند که میدانند چطور باهم کار کنند.

دکتر مایکل هوسمن یکی از نویسندگان مرکز مطالعه هاروارد می گوید:

هرچه شما اجازه دهید که این کارمند مخرب بیشتر فعالیت کند، تیم شما دچار مشکلات بیشتری خواهد شد. ما متوجه شدیم که وقتی فرد سمی به تیم بپیوندد، دیگر کارمندان تحت تاثیر قرار گرفته و بیشتر تمایل دارند تا همانند آن عنصر سمی، نامطلوب رفتار کنند.

برای عضویت در خبرنامه میلیاردر ، نام و ایمیل خود را وارد کنید .
من با این شرایط و ضوابط موافق هستم

 

2- عشق خود را به تیم بازاریابی خود نشان دهید

تیم فروش همیشه پس از موفقیت در فروش جشن می گیرد، اما امکان ندارد که بخش فروش برای مدت طولانی بدون بازاریاب های واجد شرایط کار کنند.

تیم های فروش و بازاریابی خود را از نزدیک با هم هماهنگ کنید تا از هر دوطرف اطمینان حاصل کنید که هر دوطرف می توانند از موفقیت متقابل مطمئن شوند. فروشندگان خود را آماده کنید تا با تیم بازاریابی در مورد سوالاتی که ممکن است به دفعات از آنها سؤال شود، صحبت کنند، سپس اطمینان حاصل کنید که بازاریابان، مطالب متناسب با نیاز را ارائه می دهند.

امکانی را فراهم کنید تا فروشندگان شما زمان بیشتری را به عقد قرارداد اختصاص دهند . زمانی که بازاریابان و فروشندگان در هماهنگی کار میکنند، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

3- بیشتر قدردان مشتریان فعلی خود باشید

درحالی که هیچ چیز هیجان داشتن یک حساب پرپول را توصیف نمی کند، اما لازم است بدانید مشتریان فعلی شما در واقع سرمایه شما و شایسته عشق هستند. بطور مرتب با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کنید و از تجربیات آنها در رابطه با استفاده از محصولتان آگاه شوید. به این طریق می توانید فرصتی برای افزایش فروش خود فراهم نمایید.

حتی اگر تنها یک محصول را عرضه می کنید، مشتریان خود را کم ارزش نبینید، آنها در واقع عامل پیش برنده شما در فروش هستند. یک رابطه خوب با یک مشتری کوچک می تواند منجر به شراکت گسترده با مشتری جدید در مسیر شود. شما هرگز نمی دانید که حلقه های اجتماعی چگونه ارتباط برقرار می کنند، اما از طریق رفتار با احترام ، می توانید بازاریابی شفاهی خود را بالا ببرید و شانس کسب و کار جدید را افزایش دهید.

4- بررسی کردن صندوق پیام ها

صندوق پیام  به مشتریان شما اجازه می دهد که سوالات و پیام های خود را بر روی وب سایت قراردهند بدون اینکه لازم باشد یک نیروی انسانی در همان لحظه به آنها پاسخ دهد.

یکی از بنیانگذاران شرکت انصار الاسلام می گوید.:این تصمیم برای استقرار عوامل مجازی می تواند پیچیده باشد. با این  وجود، ما فکر می کنیم که این نوع ارتباط  می تواند سریع تر و دربسیاری از موارد برای مشتری بهتر است.

5- محصولات و بازارهای خود را ارزیابی کنید

با فراهم کردن پیشنهاد های جذاب و تعامل با مشتریان، رابطه آنها را با شرکت خود استحکام بخشید، پیش از اینکه محصول شما برای آنها عادی شده و آنها را از دست بدهید.

ممکن است شما در حال حاضر موفق باشید، اما با گذشت زمان محصولاتی مشابه محصول شما،  افزایش می یابد.برای حفظ موقعیت خود در بازار باید چیز جدیدی ارائه دهید و یا همان محصول را به گروه متفاوتی از مردم (مشتریان جدید) بفروشید.

به شخصیت و سلایق خریدار فعلی خود نگاه کنید تا گروه های مشابهی پیدا کنید که ممکن است از محصولات شما لذت ببرند. آیا فرد دیگری می تواند از محصول شما برای اهداف دیگر استفاده کند؟ باکمی زیرکی،  می توانید یک فرصت بازاریابی کاملا جدید را کشف کنید. بطور منظم بهترین بازار را ارزیابی کنید و به این فکر کنید که چطور می توانید ارزش بیشتری به طرفداران فعلی و آینده بدهید.

6- با ایمیل آزمایش کنید

پست الکترونیک می تواند برای شرکت های کوچک هم مفید و هم مضر باشد .ممکن است بهترین منبع فروش شما باشد. اما چند ساعت در هفته را در صندوق پستی صرف می کنید؟ تکنیک های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید زمان خود را مدیریت کرده و وقت بیشتری را به چک کردن ایمیل اختصاص ندهید.آیا ممکن است ایمیل رسمی کمتر، زمان کمتری برای نوشتن لازم داشته باشد؟

تی جی مک می گوید :طول نوشته هایتان را تغییر دهید، نقطه تمرکز را تغییر دهید، به جای اینکه عالی باشید، سعی کنید سرگرم کننده و جذاب به نظر برسید.

 


2020 شروع شده است، پس زمان را صرف یادگیری تاکتیک های فروش که متعلق به دهه 2010 است، نکنید. از این فرصت برای ارزیابی استراتژی فروش و رسیدن به اهداف فروش سال آینده و سال های پس از آن استفاده کنید.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید